قوانین و مقررات سایت پی مثبت

به پی‌مثبت خوش آمدید! از این‌که از محصولات و خدمات ما استفاده می‌کنید سپاس‌گزاریم.

مفاد این متن، به‌مثابه یک «قرارداد دیجیتال» بوده و پذیرش آن در هنگامِ ثبت‌نام در سایت پی‌مثبت، به‌مثابه «امضای الکترونیک» شما خواهد بود. در صورت نقض قوانین زیر، سایت می‌تواند کاربری شما را مسدود نماید و حق پی‌گیری حقوقی نیز برای سایت محفوظ خواهد بود.

  1. در هنگام ثبت‌نام، از اطلاعات واقعی (نام، نام خانوادگی، مدرسه، المپیاد، ایمیل، شماره تلفن) استفاده کنید.
  2. ایجاد کردن چندین اکانت در سایت برای شخص واحد مجاز نیست. در صورت نیاز به ایجاد چندین اکانت، با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
  3. استفاده از نام کاربری یا درج کامنت‌ها و نظرات غیرمتعارف و برخلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران، مجاز نیست.
  4. هر گونه انتشار یا بازنشر محتواهای سایت در فضای مجازی/حقیقی ممنوع است. محتوای قابل استفاده برای شما، به «مالکیت» شما در نمی‌آید و شما صرفا در چارچوب قوانین سایت، مجاز به «استفاده شخصی» از محتوا هستید.
  5. ویدیوهای خریداری‌شده از سایت، توسط سیستم امن اسپات‌پلیر پشتیبانی می‌شوند و کاربر موظف به رعایت قوانین و حریم خصوصی اسپات‌پلیر است.
  6. در اختیارِ دیگران گذاشتنِ ویدیوهای سایت (حتی بستگان درجه اول مثل برادر و خواهر) مجاز نبوده و هر شخص موظف است به صورت جداگانه، برای ویدیوها لایسنس خریداری نماید. لایسنس‌های خریداری‌شده از سایت حداکثر روی سه سیستم، قابل نمایش هستند. این امکان، برای راحتی کاربر در نظر گرفته شده تا شخص بتواند مثلا روی رایانه شخصی، موبایل و تبلت خود به ویدیوها دسترسی داشته باشد. استفاده از این امکان برای در اختیار دیگران گذاشتنِ ویدیوها ممنوع است و پی‌گرد حقوقی دارد.
  7. لایسنس‌های خریداری‌شده از سایت، تنها در سیستم‌عامل‌های ویندوز، مکینتاش، آیفون و اندروید قابل استفاده‌اند و در سایر سیستم‌های عامل (مثل لینوکس) قابل استفاده نیستند. شما با امضای این قرارداد، حق هرگونه اعتراض به این محدودیت را از خود سلب می‌نمایید.
  8. هرگونه تلاش برای حذف واترمارک‌های صوتی/ تصویری از ویدیوهای سایت، ممنوع است و پی‌گرد قانونی خواهد داشت.
  9. هرگونه تلاش برای حذف واترمارک‌های تصویری از سؤالات و تصاویر بارگذاری‌شده در سایت، ممنوع است و پی‌گرد قانونی خواهد داشت.
  10. شما با تایید پیامکی شماره تلفن همراه می‌پذیرید که عواقب و پیامدهای حقوقی سوء استفاده از محصولات و خدمات سایت، متوجه دارنده خط تلفن همراه می‌باشد. سوء استفاده از خط تلفن همراه دیگران بدون رضایت آنان در هنگام ثبت‌نام سایت، پیامدهای کیفری خاص خود را خواهد داشت.